vineri, 25 noiembrie 2016

Dynamic dreaming dancing meditation

Stelele se joaca leapsa cu licurici. Imaginea se mareste, ma vad plutind pe un lac mare si limpede, in mijlocul muntilor, inconjurata de padure. Ating cu varful aratatorului unda unui val si toate undele valurilor se transforma-n fosforescent. Ma uit apoi la corpul meu si realizez ca sunt fosforescenta din cap pana la varful degetelor de la picioare. Ajung la malul lacului si-mi vad corpul fosforescent acoperit doar cu parul lung pana la nivelul buricului. Sar si ma ridic deasupra brazilor. Ating tot cu varful aratatorului un varf de brad verde si se umple instant de zapda. Mai ating inca o data, se face verde la loc. Ma joc astfel cu brazii, plutind deasupra lor pana cand in departare vad luna. M-am uitat in ochii lunei, i-am zambit si cu o alta atingere am transformat-o si pe ea in fosforescent. O bufnita incepe sa fluiere. Cobor pana la ea, printe frunzele copacilor si ma vad in ochii ei mari. Licurici.

Niciun comentariu: