luni, 11 aprilie 2016

Primavara

In fiecare primavara simt nevoia sa ma tund. Azi mi-am dat seama ca nu ar trebui sa fie vorba de primavara sau de tunsoare. In fiecare luna care trece, trebuie sa fim versiunea mai buna lunii precedente. Sa ne descoperim din ce in ce mai mult. Cu cat te cunosti mai bine, cu atat te intelegi mai bine. Si ca sa ma cunosc pe mine din ce in ce mai bine, am inceput sa imi pun deadlineuri. Pentru unii nu inseamna nimic deadlineurile. Pentru mine inseamna mult daca nu pot sa imi tin cuvantul nici macar fata de mine. Asa ca atunci cand ma trezesc ma bucur ca suna alarma, ca e dimineata si nu imi doresc sa treaca ziua repede, ci dimpotriva. Mi-ar placea ca fiecare zi sa treaca in slow motion, asa cum se scurge mierea din lingurita. Dar timpul se scurge in voia lui si incerc sa incep si sa termin ziua numai cu ganduri bune ca sa ma faca sa fiu a doua zi si mai vesela.

Niciun comentariu: