joi, 4 februarie 2016

Home is where your heart beats

Cand suntem mici, suntem invatati ca acasa este locul unde stai cu familia, unde mananci, unde dormi in fiecare zi. Cu timpul am invatat sa cred ca acasa este locul unde te simti fericit 24/24, unde zambesti fara motiv si unde ti se zambeste inapoi fara motiv. Astfel ai parte de o fericire continua si de o viata sanatoasa. Pentru mine acel loc este Thailanda. Desi am stat acolo doar doua saptamani, m-am atasat foarte tare de oamenii calzi si de locurile insorite. Acum stiu ca acasa este acolo unde vrei sa te trezesti in fiecare zi si unde dorintele-ti adorm pe buze sub cel mai instelat cer. Desi sunt o persoana creativa si iubitoare de arta, consider ca cea mai frumoasa forma de arta este aceea care te face sa te cunosti pe tine. Cu fiecare zambet primit inapoi simtindu-te din ce in ce mai bine, la nesfarsit. Asa ca stiu ca scopul meu final este sa ma mut acasa, pe o insula, sa am afacerea mea de bunaglowuri si eventual un chiosc cu fructe exotice. E greu dar nimic nu e imposibil si o sa fac tot ce imi sta in putinta ca sa dobandesc zambetul thailandez la infinit. Mi-e dor sa mananc lapte de cocos cu felii de banane, shake de lapte cu nutella si banane si nu in ultimul rand sa-mi sclipeasca oceanul in fata, sub umbra palmierilor si cu picioarele in cel mai fin nisip. Mi-e dor de fericire aia care parca parea infinita... https://www.youtube.com/watch?v=PI6KHrPD4ks

Niciun comentariu: